In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

Z Jarosławia do...

Wypożyczalnie rowerów stanęły przy dworcu kolejowym i autobusowym w Jarosławiu oraz popularnym ośrodku wypoczynkowym w Radawie. Jest to inicjatywa gminy Wiązownica, na terenie której...

Więcej…

Start Regulamin

Język strony

Polish English French German Russian

Logowanie



Sonda

W jakim mjescu mają powstać nowe stacje
 

Licznik odwiedzin

/home/wimsystem6/domains/rzeszow.roweres.pl/public_html/administrator/components/com_vvisit_counter/helpersPlease reinstall [Vinaora Visitors Counter] component53

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 75 gości 
Regulamin - Strona 14 PDF Drukuj Email
Spis treści
Regulamin
Zobowiązania
Rejestracja
Numer identyfikacyjny Wypożyczającego (ID)
Płatności
Kaucja
Opłaty na poczet wypożyczeń (doładowania)
Wypożyczenie
Czas trwania wypożyczenia
Naprawy i Awarie
Zwrot
Brak zwrotu w terminie
Opłaty
Rezygnacja
Postanowienia końcowe
Definicje
Wszystkie strony

 

Rezygnacja

67. Wypożyczający ma prawo zrezygnować z Umowy z Operatorem RoweRes w dowolnym czasie.

68. Pisemny wniosek o rezygnację, wraz z kserokopią dowodu tożsamości Wypożyczający winien przesłać lub przekazać do biura obsługi RoweRes.

69. W przypadku rezygnacji z udziału w Programie RoweRes wraz z przyjęciem wniosku przez biuro obsługi następuje cofnięcie zgody obciążania konta Wypożyczającego lub następuje zwrot wpłaconej kaucji. W przypadku wykorzystania części kaucji na uiszczenie opłaty na poczet wypożyczeń (doładowania), kwota kaucji zostanie zwrócona w wielkości pomniejszonej o wartość wymienionych transakcji.

70. Zwrot wpłaconej kaucji następuje poprzez uznanie rachunku bankowego lub rachunku konta Wypożyczającego zgłoszonego we wniosku rezygnacyjnym. Operator RoweRes nie odpowiada za skutki podania błędnego rachunku bankowego.

71. Reklamacją jest zgłoszenie przez Użytkownika żądania zwrotu opłaty z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi Wypożyczenia przez Operatora RoweRes.

72. Wypożyczający może zgłosić reklamację w terminie tygodnia od daty zdarzenia, będącego przyczyną reklamacji.

73. Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu można składać pisemnie listem poleconym przesłanym na adres biura obsługi RoweRes.

74. Zgłoszona reklamacja powinna być rozpatrzona w ciągu dwóch tygodni od daty jej wniesienia.

75. Biuro obsługi RoweRes udziela odpowiedzi, która zawiera stanowisko Operatora RoweRes w sprawie reklamacji, uzasadnienie faktyczne i prawne oraz informację o trybie odwoławczym.

76. Prawo do dochodzenia odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi w postępowaniu sądowym przysługuje po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Drogę postępowania reklamacyjnego uważa się za wyczerpaną również wówczas, gdy Operator RoweRes nie rozpatrzył reklamacji w terminie 3 miesięcy od jej wniesienia.